Thursday, May 3, 2012

စိတ္ရွင္းေစလို


စာဖတ္ပရိသတ္အေပါင္း...............မဂၤလာခေညာင္းပါေစေသာ္~~~~~

 ပထမဆံုးမိတ္ဆက္ပါရေစလားရွင္......က်မနာမည္ မခင္မ်ဳိးသူျဖစ္ပါတယ္. ပဲခူးတိုင္းေဒသၾကီး (အေနာက္ပိုင္း)ေဒသကဆိုေတာ့ အညာမဟုတ္ ေအာက္မဟုတ္  ေျမလတ္သူလို႔ ေျပာရမလားရွင္...ဒီေနရာကို ေရာက္ရွိလာတဲ့ ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမမ်ားအား က်မကိုယ္က်မ မိတ္ဆက္ျပီးပါျပီ...တစ္ဆက္တည္းဆိုသလို က်မရဲ႕ဘေလာ့ေလးကို တည္ေဆာက္မႈျပီးခဲ့ခ်ိန္မွာ ဒီဘေလာ့ေရးျဖစ္ပံုကို ရွင္းလင္းျပခ်င္ပါတယ္.
'' ေလ့လာျဖန္႔ၾကက္ သုတကြန္ရက္ "တဲ့ ဒီနာမည္ေလးက က်မ ႐ုတ္တရက္ဆိုသလို စဥ္းစားရခဲ့တာေလးပါ..အဓိပၸာယ္အျပည့္ရွိပါတယ္....အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္ေတာ့ ဗဟုသုတေတြ ေလ့လာမႈအားနည္းေနေသးတာ လက္ရွိ က်မကိုယ္တိုင္ပဲဆိုပါေတာ့ရွင္. စာေပမွာ သုတနဲ႔ရသရယ္လို႔ ရွိပါတယ္..ဘယ္ဟာကိုေတာ့ရသစာေပ၊ ဘယ္ဟာကိုျဖင့္ သုတစာေပရယ္လို႔ က်မ ကဲြကဲြျပားျပား မသိခဲ့ပါဘူး..တျဖည္းျဖည္း ..စာဖတ္လာရင္းနဲ႔ ကဲြျပားလာတဲ့ သုတနဲ႔ရသကို က်မခံစားမိခဲ့ပါတယ္..ဒီအခ်ိန္မွာ က်မေျပာသလို က်မလို သုတ၊ရသကဲြေအာင္ မသိတဲ့ မိတ္ေဆြေတြလည္း ရွိေကာင္းရွိမွာပါ...ဒီသုတနဲ႔ရသဆိုတဲ့စာေပေတြကို က်မနားလည္သေလာက္ ရွင္းရရင္ က်မက သုတကိုအားသန္သူပါ။ ရသစာေပကိုေတာ့ က်မေလ့လာႏိုင္ဖို႔ က်မမွာ ခံစားခ်က္နဲ႔ ခံစားေပးႏိုင္ဖို႔ ႏွလံုးသားလိုအပ္ပါတယ္..က်မဟာ ခံစားခ်က္အရည္အခ်င္းမျပည့္၀ဘူးရယ္လို႔ ကိုယ့္ကိုယ္ကို သတ္မွတ္မိပါတယ္..ဒါေၾကာင့္ ေျပာရရင္ သုတဘက္ကို ပိုႏြယ္မိပါတယ္..သုတျဖစ္ျဖစ္..ရသျဖစ္ျဖစ္ စာေပဟာ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးတန္ဖိုးထားစရာတစ္ခုျဖစ္တာ ...က်မတို႔အသိပဲမဟုတ္လားရွင္...ဘ၀တစ္ခုရွင္သန္ျဖစ္တည္ေနခ်ိန္မွာ စာေပဗဟုသုတၾကြယ္သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ခ်င္ေနခဲ့တာ က်မရဲ႕တစ္ခုတည္းေသာ ဆႏၵပါ..လက္ရွိ က်မဘ၀ဟာျဖင့္ စာေပေလာကသို႔ မသိမသာတိုးလို႔ ေျခလွမ္းစေနပါျပီ..ယခုလက္ရွိမွာ ရင္တြင္းပုန္းျဖစ္ခ်င္စိတ္ေလးတစ္ခု အေကာင္အထည္ေဖာ္ေနတာေပါ့ရွင္...ဒါေၾကာင့္..က်မဒီအရြယ္ထိ ရရွိေတြ႕ၾကံဳခဲ့သမွ် သုတအျဖာျဖာကို တင္ျပခ်င္ေဇာျဖင့္ ....ဘေလာ့ေလးတစ္ခုေရးျဖစ္သြားပါေၾကာင္း..တင္ျပရင္း...........................................    
                                                         ဆံြ႕အေနေသာ ပါးစပ္မ်ား ပြင့္ထြက္ေစလိုေသာ ဆႏၵျဖင့္...........ေျမလတ္သူ(မမ်ဳိး)                      

11 comments:

  1. မမ်ိဳးေရ ႀကိဳးစားထားပါဦး....သုတအေၾကာင္းအရာေတြအမ်ားႀကီးလည္း တင္ေပးပါဦး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း ဆြံ႕အေနသူထဲက တစ္ဦးပါပဲ။
    ဆြံ႕အေနသူျဖစ္လို႔လည္း ဘ၀မွာ အရာမထင္ေသးတာေပ့ါဗ်ာ

    ReplyDelete
  2. တင္လာမည့္ Post ေတြကို ေစာင့္ေမွ်ာ္ဖတ္ရႈ႕အားေပးသြားမည္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း (ေျမလတ္သူ)မမ်ိဳးေရ။

    ReplyDelete
  3. ေက်းဇူးပါရွင္

    ReplyDelete
  4. It is extremely good ideas you cultivate. Keep it up!

    ReplyDelete
  5. ဘေလာ့ကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္းတည္ေဆာက္ေနရေသာေၾကာင့္ ပို႔စ္မ်ားမတင္ျဖစ္ေသးပါ...ဆက္လက္ၾကိဳးစားေနပါမည္.....

    ReplyDelete
  6. ေကာင္းပါတယ္ဗ်ာ အားေပးေနပါတယ္..ႀကိဳးစားၿပီးေအာင္ျမင္မႈမ်ားရပါေစ...

    ReplyDelete
  7. ေပးတဲ့ဆုနဲ႔ ျပည့္ပါေစရွင္

    ReplyDelete
  8. ေရာက္ရွိေၾကာင္းပါ

    ReplyDelete
  9. ယေန႕ေခတ္လူငယ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား online ေပၚမွာအခ်ိန္ျဖဳန္းေနတဲ့အ
    အခ်ိန္ကိုအႀကိဳးရိွစြာ အသံုးျပဳတတ္တဲ့ မမ်ိဳးေအာင္ျမင္ပါေစ...

    ReplyDelete
  10. New posts ေတြကိုေမွ်ာ္လင့္ေနပါတယ္ မမ််ိဳး

    ReplyDelete
  11. ၾကိဳးစားၾကည့္ဦးမယ္

    ReplyDelete